Kim Kardashian West i Jennifer Lopez reklamują nową usługę Facebooka. Gwiazdy wystąpiły w humorystycznym spocie reklamowym. Firma zaprezentowała nowe urządzenie, które umożliwia przeprowadzenie wideo rozmów przez internet. Składa się z ekranu i ruchomej kamery. Więcej szczegółów poniżej.
Kim Kardashian West i Jennifer Lopez wspólnie reklamują nową usługę Facebooka
Facebook musiał się mocno postarać, gdyż jego nowa współpraca z największymi światowymi gwiazdami doszła do realizacji. Wiedzą kogo zatrudnić, żeby przyciągnąć klientów i odpowiednio zachęcić do skorzystania z nowości. Reklama,w której wystąpiły Kim Kardashian i Jennifer Lopez wraz ze swoim partnerem już rozeszła się po całym świecie.
Ekran z ruchomą kamerką umożliwia wideo rozmowy. Co jeszcze, ma zainstalowaną sztuczną inteligencję Alexa oraz odtwarzacz muzyki. Facebook pomimo kontrowersji wokół marki, nie może narzekać na niskie dochody, gdyż zyski ciągle rosną, a użytkowników przybywa.
ZOBACZ TAKŻE: CORAZ WIĘCEJ ELEKTRYCZNYCH SAMOCHODÓW W POLSCE
Humorystyczny spot Facebooka
Reklama obiegła już cały świat. Dzięki sporej dawce humoru, nawet gwiazdy biorące w niej udział nie mogły powstrzymać się od komentarzy. Najbardziej chyba ucierpiał Alex Rodriguez (oczywiście w formie żartów), jednak on sam z siebie żartował, łącznie ze swoją partnerką i Kim. Poniżej możecie zobaczyć spot reklamowy.
My bestie @jlo and I are always on the move. But @PortalFacebook smart video calling always keeps up with us…and @arod too. 💗💚#FeelThere #PortalPartner https://t.co/Bf6EE0UNQD pic.twitter.com/pcGI50wFF7
— Kim Kardashian West (@KimKardashian) November 27, 2019
Nowe, minimalistyczne logo Facebooka
Facebook postanowił też zmienić swoje logo. Zmiany dotyczą przede wszystkim kolorystyki, aby było wiadomo, które aplikacje do niego należą. W przypadku Instagrama, logo będzie fioletowo-pomarańczowo-żółte, natomiast logo WhatAppa będzie zielone. To praktyczne rozwiązanie, w minimalistycznym klimacie.
Following promises of more transparency, Facebook unveiled a colorful logo to distinguish the corporate parent from its apps https://t.co/YHLXP3rj44 pic.twitter.com/BdfWLjKQmk
— CNN International (@cnni) November 5, 2019
Jak wam się podoba nowa reklama Facebooka? Zachęciłaby was do zakupu nowej usługi?