Awizo zamiast paczki w automacie Poczty Polskiej – spółka zabrała głos w sprawie

Awizo zamiast paczki

Awizo zamiast paczki w automacie Poczty Polskiej. Użytkownik serwisu Wykop.pl podzielił się swoją dość absurdalną historią, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród internautów. Rzecznik Poczty Polskiej zabrał głos w sprawie.

Awizo zamiast paczki w automacie Poczty Polskiej

Paczkomaty InPost to jedna z najchętniej wybieranych opcji dostarczania paczek. Poczta Polska postanowiła pójść w ich ślady, tworząc tzw. Smartboxy. Działanie jest bardzo podobne i na pierwszy rzut oka wydawało się, że to świetny pomysł. Aż do teraz. Internet wrze, a oburzeni internauci nie pozostawili na Poczcie Polskiej suchej nitki. Wszystko przez wpis użytkownika serwisu Wykop.pl, który podzielił się swoją historią. Mężczyzna zakupił przez internet odkurzacz, ale że nie było opcji InPostu, zdecydował się na wyżej wspomniany Smartbox. W automacie zamiast paczki znalazło się awizo. Użytkownik Wykopu załączył do wpisu również zdjęcia, które oburzyły internautów.

Zamówiłem sobie ostatnio odkurzacz. Niestety, nie było dostępnego paczkomatu InPost lecz Smartbox – niedorozwinięty (jak się okazało) bliźniak inpostowego paczkomatu. Szło to 4 dni, ale w końcu doszło. Dziś dostaję SMS z kodem. Idę na pocztę, stoi Smartbox. Wbijam pin, nr telefonu. I otwiera się taka mała skrzyneczka, myślę, co do cholery, patrzę a w środku… awizo – napisał.

ZOBACZ TAKŻE: KONIEC Z TANIMI ZAKUPAMI Z CHIN? POJAWI SIĘ NOWY PODATEK!

Poczta Polska się tłumaczy

Awizo, które znalazło się w automacie zamiast paczki stało się głośnym tematem ostatnich dni. Głos w sprawie postanowiła zabrać Justyna Siwek, rzecznik Poczty Polskiej. Kobieta wyjaśniła, że błąd leży po stronie pracownika, który nie wprowadził do systemu informacji, że paczka nie zmieści się w automacie.

Zrelacjonowana sytuacja wynika ze zwykłego, ludzkiego błędu naszego pracownika. Przesyłka zaadresowana do odbiorcy niestety była za duża i nie mieściła się w automacie paczkowym. Nasz pracownik nie wprowadził jednak tej informacji do systemu i – w konsekwencji – klient nie otrzymał wiadomości SMS, że powinien odebrać przesyłkę bezpośrednio w placówce pocztowej – tłumaczyła Justyna Siwek, rzecznik Poczty Polskiej S.A.

W dalszej części wypowiedzi dodała, że procedura nie przewiduje pozostawiania awiz w automatach.

 

źródło: wykop.pl, antyweb.pl, bezprawnik.pl

Magdalena C

Z wykształcenia inżynier produkcji. Miłośniczka podróży i dokumentów kryminalnych.