Serduszko WOŚP zamazane w „Wiadomościach” TVP, które leciały na ekranach naszych telewizorów w świąteczny wieczór. Wówczas Telewizja Polska wyemitowała materiał na temat Polaków mieszkających w USA i obchodzących za oceanem Boże Narodzenie. Serduszko WOŚP, które miała przyklejona właścicielka sklepu z polską żywnością, zostało zamazane. Sprawę skomentował Jurek Owsiak oraz „Wiadomości”! Zobaczcie!
To nie pierwszy raz, kiedy w mediach głośno jest na temat WOŚP i TVP. Nie da się ukryć, że Telewizja Polska od kilku już lat odcina się od wszystkiego, co związane jest z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Tym razem w materiale, który został wyemitowany podczas „Wiadomości”, serduszko WOŚP zostało zamazane, a do całej sprawy odniósł się Jurek Owsiak.
Serduszko WOŚP zamazane w „Wiadomościach” TVP! Głos zabrał Jurek Owsiak!
Jurek na swoim profilu na Facebooku odniósł się do materiału i widocznego w nim, zamazanego symbolu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jurek pokazał zdjęcie w koszulce z zamazanym czerwonym sercem oraz podziękował Pani Helenie z Waszyngtonu, że wspiera WOŚP nawet za oceanem:
🎄 Miałem nadzieję, że czas świąt to czas z ciepłymi życzeniami w każdym kierunku, a jednak nie do końca.
Ze swojej strony autorom tego newsa TVP z Waszyngtonu świątecznie życzę zdrowia i przyjaźni w sercu.
Pani Helenie wysyłamy komplet naszych pięknych kolorowych koszulek-dzięki, że Pani gra z nami
❤️ Jurek i Fundacja WOŚP
Zobaczcie również: Uwaga na oszustwa związane z WOŚP
Całą sytuację postanowił również skomentować Jarosław Olechowski. Jak zaznaczył, symbol WOŚP jest doskonale widoczne na nagraniu.
Przecież widać, że nie chodziło o „wyblurowanie serduszka WOŚP” bo jest ono doskonale widoczne na nagraniu. Naprawdę trzeba szczuć nawet w Święta Bożego Narodzenia?! https://t.co/92jV8bM2Lp
— Jarek Olechowski (@OlechowskiJarek) December 25, 2020
Serduszko WOŚP zamazane w „Wiadomościach”! Głos zabrała Telewizja Polska!
Kiedy w mediach zaczęły pojawiać się artykuły na ten temat, również na oficjalnym profilu „Wiadomości” pojawiło się oświadczenie. Czytamy w nim, że nie było to celowe działanie Telewizji Polskiej, a jedynie efekt niedokładnego montażu:
Intencją dziennikarzy nie było „zamazywanie serduszka @fundacjawosp ”. Jest ono widoczne w materiale. Chodziło o przesłonięcie znaku handlowego, który rozmówczyni miała na ubraniu oprócz logo WOŚP. Jednak wskutek niedokładnego montażu na sekundę został przesłonięty także znak WOŚP
Intencją dziennikarzy nie było „zamazywanie serduszka @fundacjawosp”. Jest ono widoczne w materiale. Chodziło o przesłonięcie znaku handlowego, który rozmówczyni miała na ubraniu oprócz logo WOŚP.Jednak wskutek niedokładnego montażu na sekundę został przesłonięty także znak WOŚP
— WiadomościTVP (@WiadomosciTVP) December 26, 2020
Czy było to celowe działanie? Czy tak jak czytamy w powyższym oświadczeniu, skutek niedokładnego montażu? Tego nie wiadomo. Jedno jest pewne, to nie pierwszy raz, kiedy Telewizja Polska oraz WOŚP są na językach mediów.
Źródło : Onet.pl, Facebook, Twitter, Wp.pl