Piwo Żubr zmienia etykiety! Od teraz inna zwierzęta! Skąd ta decyzja?

Piwo Żubr zmienia etykiety

Piwo Żubr zmienia etykiety na butelkach! Od teraz zagoszczą na nich inne zwierzęta! Skąd taka a nie inna decyzja? Wszystko ma bardzo ciekawe podłoże. Kampania piwowarska połączyła siły z organizacją WWF. Dzięki temu, na etykietach butelek popularnego piwa, pojawią się teraz gatunki zwierząt zagrożone wyginięciem. Akcja spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem miłośników browaru.

Piwo Żubr zmienia etykiety! Teraz zobaczymy na nich inne zwierzęta – skąd ta zmiana?

Z pewnością niemal każdy dobrze kojarzy piwo Żubr – nawet jeśli nie jest fanem jego smaku. Wszystko przez bardzo ciekawe kampanie reklamowe, z tytułowym zwierzęciem w roli głównej. Fani złocistego trunku sygnowanego nazwą i postacią króla puszczy, mogą niebawem w sklepach przeżyć nie lada szok. A to dlatego, że z etykiety browaru zniknie ich ulubieniec. Zastąpią go inne zwierzęta. Wszystko spowodowane jest zawarciem umowy producenta piwa, z organizacją WWF. Jakie inne zwierzęta pojawią się zatem na butelkach?

Jakie nowe zwierzęta zagoszczą na etykiecie Żubra?

Cała akcja, która wiąże się z zastąpieniem żubra innymi zwierzętami, nosi nazwę „Żubr ratuje życie”. Jak wcześniej wspomniano, z producentem browaru siły połączyła organizacja WWF.

Misją WWF jest powstrzymanie degradacji środowiska naturalnego Ziemi i stworzenie przyszłości, w której ludzie będą żyli w harmonii z przyrodą.

Całe przedsięwzięcie ma na celu uświadomić Polakom o istnieniu na terenie ich kraju wyjątkowych gatunków, które są zagrożone wyginięciem. Własnie tym sposobem na etykietach pojawią się takie zwierzęta, jak: ryś, wilk oraz sówka. 

Czy czekają nas zatem kolejne ciekawe kampanie reklamowe z żubrami, rysiami, wilkami oraz sówkami w rolach głównych? Co ciekawe, Żubr przekaże aż milion złotych na ratowanie zagrożonych gatunków, występujących na jego etykietach. 

żubr zmienia etykietę

ZOBACZ TAKŻE: WLAŁA BENZYNĘ DO DIESLA! CHCIAŁA NAPRAWIĆ SWÓJ BŁĄD… ODKURZACZEM. ZOBACZ CO SIĘ STAŁO!

źródło zdjęcia: nowymarketing.pl