Akcja marki LG dla potrzebujących – #podzielsięubraniem

Akcja marki LG we współpracy z Fundacją „Daj Herbatę” – możesz oddać ubrania, których nie potrzebujesz potrzebującym. Wystarczy kilka prostych kroków! Marka LG przy okazji promocji najnowszego modelu pralki, udostępniła w jednej z kawiarni stacjonarną pralnię. Tam wszystko przygotujesz i możesz śmiało podzielić się niepotrzebną już garderobą. 

Nowa technologia pralek i suszarek

Aktualnie firma LG promuje nowy model pralki i suszarki Vivace. Jak one działają? Łatwiej, szybciej, lepiej, wydajniej i z dbałością o energię – tak opisano najnowsze produkty marki. Co ciekawe, pralki wykorzystują parę wodną, która ma za zadanie usuwać alergeny, nie psując przy tym tkanin. Jeżeli chcecie zrezygnować ze środków chemicznych, twarde tkaniny dzięki specjalnemu systemowi staną się bardziej miękkie i delikatne. Natomiast suszarki obsłużysz za pomocą aplikacji. Ocenią natomiast stopień wilgotności włosów i same dobiorą temperaturę wydychanego powietrza.

Akcja marki LG dla potrzebujących wraz z Fundacją „Daj Herbatę”

Akcja oznaczona hasztagiem #podzielsieubraniem zdecydowanie należy do inicjatyw, które wspierają potrzebujących i przede wszystkim nie zapominają o nich. Na czym ona dokładnie polega? Marka LG wraz z Fundacją „Daj Herbatę” postanowiła zorganizować zbiórkę ubrań, które później trafią do potrzebujących. Co zrobić, aby wziąć udział?

Po pierwsze, sprawdźcie swoją szafę i wybierzcie ubrania, których nie używacie i chcecie oddać. Następnie wystarczy pójść do klubokawiarni „Życie jest Fajne”, gdzie można zostawić odzież. Znajduje się na ulicy Grójeckiej 68 w Warszawie. Ale to nie wszystko, gdyż LG stworzyło tam stacjonarną pralnię! Możecie wybrać swoje ubrania oraz wysuszyć. Można to zrobić we wtorki i czwartki w godzinach od 12 do 20. Jakie zadanie ma Fundacja „Daj Herbatę”? Zadbają o to, aby odzież trafiła do potrzebujących.

Komentarz w sprawie zabrała Ewa Lis, Senior PR Manager LG:

W LG tworzymy innowacje, z których korzystają ludzie na całym świecie, a mottem przewodnim marki jest hasło „Innovations for a better Life”. Jednocześnie staramy się, aby z naszych technologii, mogli skorzystać również ludzie najbardziej potrzebujący. Cieszymy się ogromnie, kiedy nasze produkty, jak pralki czy suszarki mogą choć trochę ułatwić im niełatwą codzienność i pomóc przed nadchodzącą zimą. Dołączyliśmy do ruchu społecznego „social sharing” aby zachęcać do dzielenia się z innymi tym, co mamy dobrego w swoich markach, firmach, czy produktach jak również w nas samych.

Martyna T

Absolwentka Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Miłośniczka festiwali muzycznych oraz książek psychologicznych.