Volkswagen zmienił logo – takie informacje płyną do nas z Frankfurtu. We wrześniu marka planuje wiele modyfikacji i nowości, co również będzie odnosiło się do znaku rozpoznawalnego. Jak myślicie, co się zmieni i czy różnice będą bardzo widoczne?
Spore zmiany w Volkswagenie
We wrześniu, w jednym z salonów marki odbędzie się spotkanie, a na nim niejedna okazja do świętowania. Mianowicie, zaprezentują tam nowy elektryczny model, czyli wejście w ekologie i nowoczesność. Dodatkowo, jak wspomnieliśmy powyżej, modyfikacji ulegnie też logo. Jesteście ciekawi jak będzie wyglądać odświeżenie znaku rozpoznawczego firmy?
See Volkswagen’s new logo https://t.co/eGNdnK8RRy pic.twitter.com/QYu3HBfhkb
— Ad Age (@adage) August 24, 2019
Nowe logo
Volkswagen zmienił logo. Jak podają Wirtualne Media, nowe logo najpierw będzie wprowadzone w Europie. Następnie czas na Chiny, natomiast z początkiem 2020 roku w Ameryce Północnej i Południowej. Nie zauważymy dużej różnicy w wyglądzie. Nowy znak jest płaski i dwuwymiarowy. Jest jaśniejszy i bardziej nowoczesny. Co ciekawe, nie zostało stworzone przez firmy zewnętrzne, gdyż pracowali nad tym pracownicy marki.
#Latest News##Volkswagen Reveal his New Logo @ 2019 Frankfurt Motor Show….
Link – https://t.co/nv5YtxznCt pic.twitter.com/LPEMJEWkfi
— AutoWheel (@AutoWheelin) August 23, 2019
Co ciekawe, Dyrektor ds. Marketingu poinformował, że będą chcieli przedstawić w reklamach świat, który niekoniecznie jest idealny. Zależy im, aby jeszcze bardziej utożsamić się z ludźmi oraz być bardziej autentycznym. Coraz częściej firmy podejmują się takich rozwiązań, gdyż klienci nie lubią perfekcyjnych wizji, wolą wcześniej wspomnianą autentyczność.
Są to bardzo odważne kroki, gdyż zmiana logo rozpoznawalnego na całym świecie to niemałe wyzwanie. Jednak warto inwestować w rozwój i czasem ryzykować, odświeżając wygląd.