Pasażerka linii lotniczej Ryanair doznała szoku, kiedy zamówiła na pokładzie kanapkę za 5,50 euro, czyli ponad 25 zł! Jak się okazało, w środku były tylko dwa niewielkie plastry wędliny. Zdjęcie posiłku trafiło do sieci i wzbudziło ogromne kontrowersje. Linia lotnicza postanowiła wydać oficjalne oświadczenie w sprawie i przeprosić pasażerkę.
Kanapka za ponad 25 zł na pokładzie Ryanair
Ryanair to irlandzkie tanie linie lotnicze, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród podróżujących. To jedna z największych linii lotniczych na świecie, która przyciąga klientów swoimi niskimi cenami biletów oraz mnóstwem połączeń. Niestety w ostatnich dniach firma bardzo straciła wizerunkowo, a wszystko przez jeden post, na którym pokazano kupioną na pokładzie kanapkę.
ZOBACZ TAKŻE: TURYŚCI MĘCZYLI JELENIA W DORDZE NA MORSKIE OKO – SKANDALICZNE ZACHOWANIE ZOSTAŁO NAGRANE I OPUBLIKOWANE W SIECI! [WIDEO]
Liz Nugent, popularna irlandzka pisarka opublikowała na swoim Twitterze zdjęcie posiłku, który zamówiła w samolocie jej przyjaciółka. Kobieta zapłaciła 5,50 euro, czyli około 25 zł za kanapkę, w której znaleźć miały się podstawowe produkty spożywcze, takie jak pomidor, bekon, ogórek i ser. Zamiast tego, otrzymała suchą bułkę z dwoma plastrami wędliny.
Dziś moja koleżanka Aimee Woods zapłaciła 5,50 euro za tę „kanapkę z bekonem” w Ryanairze. Próbuję zrozumieć, czy to się kwalifikuje – napisała na Twitterze Liz Nugent.
Jak się później okazało, linia Ryanair nie przygotowuje sama posiłków, tylko korzysta z cateringu firmy zewnętrznej. Nie mniej jednak linia lotnicza wydała oświadczenie w sprawie, a pasażerkę przeproszono.
We are sorry and apologize for your friend’s disappointing experience. We always strive to deliver products that meet the high standards of our customer @Ryanair. In this case, we are extremely disappointed that we did not meet the usual high standards. We will look into this.
— Retail inMotion (@RetailinMotion) August 23, 2021
źródło: twitter.com, donald.pl