Uber poszedł o krok dalej i postanowił dodać opcję zamawiania ubera, nie używając aplikacji i telefonu. Dzięki czemu zatem będzie można zamówić przejazd? Okazuje się, że na lotnisku w Toronto pojawiły się tak zwane kioski, dzięki którym załatwienie taksówki będzie równie proste jak przy użyciu aplikacji. Nie wszyscy ją mają na swoich telefonach, więc wydaje się to dobrym rozwiązaniem.
Kioski zastąpią smartfony?
Niestety pierwsze kioski powstały tylko i wyłącznie na lotnisku w Toronto, jednak firma nie wyklucza później innych lokalizacji! Od początku sierpnia w międzynarodowym porcie lotniczym Pearson, uczestnicy lotów będą mogli zamówić Ubera. Jak wiadomo, nie każdy ma aplikację i dzięki nowemu rozwiązaniu, nie potrzebny będzie już smartfon, tylko dostępne tam kioski.
Uber launches kiosks at Toronto Pearson Airport for phone-less ride-hailing https://t.co/dc7qDnipYf pic.twitter.com/sEfqUsvrY2
— MobileSyrup (@MobileSyrup) September 1, 2019
Dzięki temu, jak informuje firma, ma to poszerzyć dostęp do tej usługi i rozwiązać trudności językowe przy korzystaniu z niej. Dodatkowo, jak podaje Business Insider, zamówienie taksówki nie powinno być ciężkie, gdyż będzie przypominać tak zwane zielone huby. Są to miejsca, gdzie pracownicy Ubera pomagają kierowcom. Oczywiście te na lotnisku są zmodyfikowane i ulepszone w taki sposób, aby jak najlepiej się z nich korzystało.
Earlier this month, Uber rolled out a kiosk at Toronto’s Pearson International Airport that allows passengers to to book a ride without a smartphone. Good idea for those without access to wifi or roaming. https://t.co/0bnl6B29ea pic.twitter.com/EzN3CGrlKs
— Fabiano Vivencio (@fabianovivencio) September 2, 2019
Są plany na kolejne lokalizacje, aczkolwiek Uber jeszcze nie zdecydował jakie. Czekamy!