McDonald’s zaskakuje – to wróci do oferty po latach. Tylko dla dorosłych [FOTO]

mcdonald's zaskakuje

McDonald’s zaskakuje po raz kolejny! Jak się okazuje, do oferty wróci coś, czego klienci popularnej sieciówki nie widzieli już bardzo długo. Chodzi o kultowe już figurki, które jednak – to nowość – dostępne będą jedynie dla dorosłych. Hamburglar będą dołączane do zestawów Happy Meal. To istny powrót do przeszłości. W jakich lokalach będzie można znaleźć wspomnianą wyżej kolekcję dla dorosłych? Szczegóły w dalszej części tekstu.

McDonald’s zaskakuje – to wróci do oferty popularnej sieciówki fast-food po latach! Produkt tylko dla dorosłych

W ostatnich czasach popularność zyskują niemal wszystkie rzeczy związane z przeszłością, które sprawiają, że ludzie odbywają nostalgiczne podróże do lat swojej młodości i beztroskich czasów. Ten trend zauważyły też wielkie sieciówki. Właśnie między innymi dlatego, McDonald’s postanowił zaskoczyć swoich klientów. Jak się okazuje, po latach do oferty restauracji wróci coś, czego niemal nikt się nie spodziewał. Zastrzega się jednak, że tym razem produkt będzie zastrzeżony jedynie dla osób dorosłych.

Jak dowiadujemy się z portalu o2.pl – chodzi o serię Hamburglar. Postać Hamburglara wspomniany serwis opisuje w następujący sposób:

Jest to postać pojawiająca się w reklamach popularnego fast foodu, przyjaźni się z Ronaldem McDonaldem, ale i Birdie. Ten bohater wykreowany przez znaną sieć „pożąda burgerów”.

Według portalu edition.cnn.com, nowe zestawy Happy Meal dla dorosłych, do których dołączane będą figurki z popularnej i nieco zapomnianej już serii, zadebiutują jutro – 3 października. Zestaw będzie zawierać kanapkę Big Mac lub dziesięć nuggetsów, frytki i napój.

ZOBACZ TAKŻE: To robił pasażer w samolocie! Obleśne nagranie poruszyło internautów [WIDEO]

Specjalne opakowanie z dawnych czasów – McDonald’s planuje istną podróż do przeszłości. Niestety, jak na razie w tylko jednym kraju

Jak można dowiedzieć się ze specjalnych komunikatów sieciówki – zestaw będzie podawany w specjalnym opakowaniu, które odwołuje się do dawnych czasów. Niestety, jak na razie nowe zestawy dostępne będą jedynie w restauracjach zlokalizowanych na terenie Stanów Zjednoczonych.

Portal o2.pl przytacza jeszcze wypowiedź szefa biura marketingu i obsługi klienta McDonald’s w Stanach Zjednoczonych. Tariq Hassan mówił:

Decydujemy się na odwołanie do jednego z najbardziej nostalgicznych doświadczeń McDonald’s. Nadajemy temu nowy wydźwięk, co jest niezwykle istotne dla naszych dorosłych fanów.

źródło: o2.pl, Twitter; foto: Twitter

Bartek Z

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, specjalizacja: dziennikarstwo sportowe. Pasjonat piłki ręcznej oraz piłki nożnej.