Jakiś czas temu pojawił się w polecanych na polskim YouTube. Wtedy miał około 20 tysięcy subskrybentów. Jego twórczość jednak nie powalała na nogi. Nieprawdopodobne wzrosty popularności notuje w ostatnich dniach. Kim jest tajemniczy youtuber Poziomka 13?
Poziomka 13 Youtube
Choć ta liczba może wydawać się nieprawdopodobna – takie są właśnie fakty. Znaczny wzrost ruchu na kanale zaobserwowano podczas weekendu majowego. Z czym w Polsce kojarzy się weekend majowy? Z pewnością z beztroską, grillowaniem i… piciem alkoholu.
Właśnie taki kontent zawiera najpopularniejszy w ostatnich dniach w Polsce kanał na YouTube. Choć pierwsze filmy na profilu pojawiły się już około pół roku temu, zainteresowanie uzyskały niedawno.
Poziomka 13 kim jest?
![poziomka 13](https://aju.pl/wp-content/uploads/2019/05/poziomka13.png)
Poziomka 13 YouTube
Na to pytanie odpowiedzi szukają tysiące internautów między innymi popularnego mikrobloga na wykop.pl. Wnioskując po samych filmach – Poziomka to mężczyzna w średnim wieku, charakteryzujący się bujnym wąsem. Lubuje się w trunkach wysokoprocentowych.
Poza spożywaniem alkoholu, bardzo ochoczo namawia do subskrybowania jego kanału. Jak widać – z powodzeniem. Przed kilkunastoma godzinami, Poziomka opublikował film na którym spożywa wino musujące. Wszystko z okazji 100 tysięcy subskrypcji.
Poziomka 13 vs denaturat
Prawie pół miliona wyświetleń w 19 godzin? Jak pokazuje Poziomka 13 – to nic trudnego! Właśnie tyle odsłon zgromadził w filmie pod tytułem „Degustacja DENATURATU”. Podobnymi statystykami pochwalić może się pod wideo „Szampan na 10000 SUBSKRYPCJI”.
Rzesza internautów zaczyna jednak wątpić w prawdziwość przyrostów oglądalności. Gołym okiem bowiem widać, że jakość gromadzonych tam materiałów nie zachwyca. Dodatkowo użytkownicy for internetowych zarzucają sztuczność i ustawianie nagrywanych treści. Materiały są ewidentnie reżyserowane. Kojarzyć mogą się z popularnym swego czasu Wiesławem Wszywką – tam jednak cały pomysł miał sztywno nakreślone ramy i nie raził w oczy.
Cień podejrzeń
O sprawie głośno jest na portalu wykop.pl. Jeden z użytkowników zwraca uwagę, jakoby Poziomka 13 – na jego oczach – w 2 minuty miał zdobyć aż 800 subskrypcji. Po minucie przybyło kolejne 500 użytkowników.
Poziomka 13 – socialblade i zasięgi na YouTube.
O tak znaczące przyrosty nie jest łatwo. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, jak małym kanałem do tej pory był profil Poziomki 13. Padają nawet podejrzenia o tak zwane „fejk suby”. Kolejny z użytkowników portalu wykop.pl podaje ciekawą konkluzję na temat funkcjonowania kanału. Być może jesteśmy świadkami inwestycji i kupowania subskrypcji. Filmiki te mają zerowy nakład pieniężny. Dobra inwestycja i promowanie oglądanej tam postaci, w przyszłością mogą przynieść zyski z reklam.
W chwili obecnej kanał Poziomka 13 ma ponad 233 tysięcy subskrypcji.