„Magia nagości” mimo wielu kontrowersji i problemów dotyczących emisji, wreszcie pojawi się w telewizji. Wielkimi krokami zbliża się premierowy odcinek polskiej wersji randkowego show. Kiedy i o której godzinie zobaczymy „Magię nagości”? Koniecznie poznajcie szczegóły!
Premiera programu „Magia nagości”
Charakterystyka programu „Magia nagości” z pewnością nie przypadnie wszystkim do gustu. Kontrowersji nie brakuje, jednak zaciekawienie i fascynacja nową produkcją nie maleje. Jakie są zasady? Uczestnicy wybierają kandydatkę lub kandydata na randkę na podstawie nagiego ciała. Chętni na spotkanie pozują i prezentują się w specjalnych kabinach, a każdy kolejny etap programu obnaża inną część ciała. Uczestnicy pozują całkowicie bez ubrań i oceniani są jedynie przez wygląd. Po dokonanym wyborze czas na prawdziwe spotkanie. Najczęściej w restauracji lub barze. Parze podczas randki w miejscu publicznym w dalszym ciągu towarzyszą kamery. Po czasie dowiadujemy się, że czy poznana w programie para wciąż się spotyka, czy może jednak nie przypadli sobie do gustu.
Już jutro, w piątek 3 września odbędzie się premiera polskiej wersji „Magii nagości”. Premierowy odcinek zobaczycie w Zoom TV o godzinie 23:00. Jak dowiadujemy się z serwisu wirtualnemedia.pl, pierwszy sezon będzie składał się z dwunastu 45-minutowych odcinków.
ZOBACZ TAKŻE: „POPEYE Z ROSJI” ZAŁAMANY – JEGO MIĘŚNIE PĘKŁY!
Kontrowersje
Informacje związane z premierą polskiej wersji programu pojawił się już kilka miesięcy temu. Początkowo premierę zaplanowano na 14 maja, jednak kanał Zoom TV odwołał emisję.
„Jako nadawca kanału telewizyjnego Zoom TV podjęliśmy decyzję o odłożeniu w czasie premiery show randkowego „Magia nagości. Polska”, która zaplanowana była na antenie Zoom TV na dzień 14 maja br.” – mogliśmy przeczytać w oficjalnym oświadczeniu.
Co było powodem odwołania premiery? Okazuje się, że emisję programu odroczono w czasie z powodu skargi złożonej przez Fundację Mamy i Taty do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Związana była z możliwymi negatywnymi skutkami emisji programu, a w szczególności negatywnym wpływem na psychikę odbiorców.
źródło: wirtualnemedia.pl