Site icon aju.pl

Serduszko WOŚP zamazane w „Wiadomościach”! Głos zabrał Jurek Owsiak oraz TVP!

Serduszko WOŚP zamazane w

Serduszko WOŚP zamazane w „Wiadomościach” TVP, które leciały na ekranach naszych telewizorów w świąteczny wieczór. Wówczas Telewizja Polska wyemitowała materiał na temat Polaków mieszkających w USA i obchodzących za oceanem Boże Narodzenie. Serduszko WOŚP, które miała przyklejona właścicielka sklepu z polską żywnością, zostało zamazane. Sprawę skomentował Jurek Owsiak oraz „Wiadomości”! Zobaczcie!

To nie pierwszy raz, kiedy w mediach głośno jest na temat WOŚP i TVP. Nie da się ukryć, że Telewizja Polska od kilku już lat odcina się od wszystkiego, co związane jest z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Tym razem w materiale, który został wyemitowany podczas „Wiadomości”, serduszko WOŚP zostało zamazane, a do całej sprawy odniósł się Jurek Owsiak.

Serduszko WOŚP zamazane w „Wiadomościach” TVP! Głos zabrał Jurek Owsiak!

Jurek na swoim profilu na Facebooku odniósł się do materiału i widocznego w nim, zamazanego symbolu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jurek pokazał zdjęcie w koszulce z zamazanym czerwonym sercem oraz podziękował Pani Helenie z Waszyngtonu, że wspiera WOŚP nawet za oceanem:

🎄 Miałem nadzieję, że czas świąt to czas z ciepłymi życzeniami w każdym kierunku, a jednak nie do końca.
Ze swojej strony autorom tego newsa TVP z Waszyngtonu świątecznie życzę zdrowia i przyjaźni w sercu.
Pani Helenie wysyłamy komplet naszych pięknych kolorowych koszulek-dzięki, że Pani gra z nami
❤️ Jurek i Fundacja WOŚP

Zobaczcie również: Uwaga na oszustwa związane z WOŚP

Całą sytuację postanowił również skomentować Jarosław Olechowski. Jak zaznaczył, symbol WOŚP jest doskonale widoczne na nagraniu.

Serduszko WOŚP zamazane w „Wiadomościach”! Głos zabrała Telewizja Polska!

Kiedy w mediach zaczęły pojawiać się artykuły na ten temat, również na oficjalnym profilu „Wiadomości” pojawiło się oświadczenie. Czytamy w nim, że nie było to celowe działanie Telewizji Polskiej, a jedynie efekt niedokładnego montażu:

Intencją dziennikarzy nie było „zamazywanie serduszka @fundacjawosp ”. Jest ono widoczne w materiale. Chodziło o przesłonięcie znaku handlowego, który rozmówczyni miała na ubraniu oprócz logo WOŚP. Jednak wskutek niedokładnego montażu na sekundę został przesłonięty także znak WOŚP

Czy było to celowe działanie? Czy tak jak czytamy w powyższym oświadczeniu, skutek niedokładnego montażu? Tego nie wiadomo. Jedno jest pewne, to nie pierwszy raz, kiedy Telewizja Polska oraz WOŚP są na językach mediów.

Źródło : Onet.pl, Facebook, Twitter, Wp.pl

Exit mobile version