Site icon aju.pl

Piwo Żubr zmienia etykiety! Od teraz inna zwierzęta! Skąd ta decyzja?

Piwo Żubr zmienia etykiety

Piwo Żubr zmienia etykiety na butelkach! Od teraz zagoszczą na nich inne zwierzęta! Skąd taka a nie inna decyzja? Wszystko ma bardzo ciekawe podłoże. Kampania piwowarska połączyła siły z organizacją WWF. Dzięki temu, na etykietach butelek popularnego piwa, pojawią się teraz gatunki zwierząt zagrożone wyginięciem. Akcja spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem miłośników browaru.

Piwo Żubr zmienia etykiety! Teraz zobaczymy na nich inne zwierzęta – skąd ta zmiana?

Z pewnością niemal każdy dobrze kojarzy piwo Żubr – nawet jeśli nie jest fanem jego smaku. Wszystko przez bardzo ciekawe kampanie reklamowe, z tytułowym zwierzęciem w roli głównej. Fani złocistego trunku sygnowanego nazwą i postacią króla puszczy, mogą niebawem w sklepach przeżyć nie lada szok. A to dlatego, że z etykiety browaru zniknie ich ulubieniec. Zastąpią go inne zwierzęta. Wszystko spowodowane jest zawarciem umowy producenta piwa, z organizacją WWF. Jakie inne zwierzęta pojawią się zatem na butelkach?

Jakie nowe zwierzęta zagoszczą na etykiecie Żubra?

Cała akcja, która wiąże się z zastąpieniem żubra innymi zwierzętami, nosi nazwę „Żubr ratuje życie”. Jak wcześniej wspomniano, z producentem browaru siły połączyła organizacja WWF.

Misją WWF jest powstrzymanie degradacji środowiska naturalnego Ziemi i stworzenie przyszłości, w której ludzie będą żyli w harmonii z przyrodą.

Całe przedsięwzięcie ma na celu uświadomić Polakom o istnieniu na terenie ich kraju wyjątkowych gatunków, które są zagrożone wyginięciem. Własnie tym sposobem na etykietach pojawią się takie zwierzęta, jak: ryś, wilk oraz sówka. 

Czy czekają nas zatem kolejne ciekawe kampanie reklamowe z żubrami, rysiami, wilkami oraz sówkami w rolach głównych? Co ciekawe, Żubr przekaże aż milion złotych na ratowanie zagrożonych gatunków, występujących na jego etykietach. 

ZOBACZ TAKŻE: WLAŁA BENZYNĘ DO DIESLA! CHCIAŁA NAPRAWIĆ SWÓJ BŁĄD… ODKURZACZEM. ZOBACZ CO SIĘ STAŁO!

źródło zdjęcia: nowymarketing.pl

Exit mobile version