Site icon aju.pl

Liczbę wykolejeń tramwajów we Wrocławiu obstawisz u bukmachera

Wrocławskie MPK

Liczbę wykolejeń tramwajów we Wrocławiu obstawisz u bukmachera. Tego jeszcze nie było. Wykolejone wrocławskie tramwaje są znane w całym kraju. Teraz na stronie legalnego bukmachera internetowego eWinner można obstawiać liczbę utrudnień na drogach związanych z MPK.

Czy będzie powyżej 100 wykolejeń tramwajów w 2020 roku?

Zakłady bukmacherskie zwykle kojarzą się z wynikami meczów lub innych zawodów sportowych. Czasami zdarzają się nietypowe wydarzenia takie jak np. wybory czy filmowe Oscary. Problem wiecznie wykolejonych tramwajów we Wrocławiu znany jest w całej Polsce. Teraz na stronie legalnego bukmachera internetowego eWinner można obstawić liczbę wykolejeń wrocławskich tramwajów.

eWinner na swojej stronie internetowej umieścił zakład: „MPK Wrocław – liczba wykolejeń tramwajów w 2020 roku”.

 

Grający mogą obstawić „tak” lub „nie” w zakładzie „MPK Wrocław – Czy będzie powyżej 100 wykolejeń tramwajów w 2020 roku?” Ponadto, kurs na tak wynosi 1,90, natomiast na nie – 1,80. Oznacza to, że więcej można zarobić stawiając, że wykolejeń będzie więcej niż 100. Zdarzenie można obstawiać do końca stycznia.


ZOBACZ TAKŻE: „ZENEK” – OFICJALNY ZWIASTUN FILMU

Tort dla prezydenta miasta z okazji setnego wykolejonego tramwaju

Warto wspomnieć, że w 2019 roku liczba wykolejeń tramwajowych przekroczyła setkę. Z tej okazji, aktywiści ze stowarzyszenia Akcja Miasto postanowili wręczyć prezydentowi Wrocławia Jackowi Sutrykowi tort, który „ma osłodzić pełną wykolejeń rzeczywistość i zachęcić do odważniejszych działań w zakresie remontów torowisk”. Społecznicy domagają się zwiększenia puli środków przeznaczonych na remonty i utrzymanie torowisk, które są w opłakanym stanie. Utrudnienia związane z komunikacją miejską są na porządku dziennym.

Warto dodać, że aktywiści przeanalizowali również w jakich miejscach dochodzi do wykolejeń. Z ustaleń wynika, że problemem nie są tylko torowiska będące w najgorszym stanie. Mianowicie prawie połowa wykolejeń ma miejsce na torowiskach w stanie przeciętnym. Stanowią one 31% wszystkich torowisk pod względem długości. Ponadto, wynika, że na torowiskach w stanie przeciętnym ryzyko wykolejenia tramwaju jest większe niż średnia. Bez remontów przeciętnych torów problem wykolejeń nie zniknie.

Exit mobile version