Site icon aju.pl

Kolejna zmiana na Instagramie – sekcja aktywności zmieniona w tablicę ogłoszeń!

Kolejna zmiana na Instagramie

Kolejna zmiana na Instagramie! Aplikacja nie przestaje się rozwijać, jednak najnowsza modyfikacja spotkała się z wieloma nieprzychylnymi opiniami. Twórcy nie ukrywają, że chodzi im jedynie o pieniądze i ciągłe zwiększanie zysków. Zobacz, co się zmieniło!

Kolejna zmiana na Instagramie!

Nie da się ukryć, że Instagram to jedna z najpopularniejszych aplikacji na świecie, a liczba jego użytkowników stale rośnie. Co ciekawe, w czerwcu 2018 roku ich liczba przekroczyła 1 miliard! Z danych z 2018 roku wynika również, że w Polsce z Instagrama korzysta ok. 6,8 mln osób. Obecnie liczba ta z pewnością jest o wiele większa.

8 lat temu serwis został kupiony przez Facebooka, a jak wiadomo, w większości chodzi tylko o zarabianie pieniędzy. W związku z tym wprowadzono prowizje za akcje partnerskie czy zwiększono ilość wyświetlanych reklam. Co ciekawe, co czwarty post na Instagramie to reklama, a co trzecie stories to reklama. To wciąż nie koniec, a twórcy postanowili wprowadzić kolejną zmianę na Instagramie.

ZOBACZ TAKŻE: JAK ZMIENIĆ IKONĘ INSTAGRAMA NA KLASYCZNĄ? ZOBACZ CZY ZADZIAŁA U CIEBIE!

Duża część użytkowników Instagrama jest od niego uzależniona. Wiedzą dokładnie w jakim miejscu na ekranie znajduje się dana opcja. Sekcja powiadomień i aktywności od lat znajdowała się w tym samym miejscu – druga ikona od prawej strony, na samym dole. Nie da się ukryć, że to jedna z najczęściej odwiedzana sekcji, ponieważ ludzi interesuje kto polubił zdjęcie lub zaobserwował ich profil. Instagram to wciąż maszynka do „lajkowania” i zdobywania popularności. Twórcy doskonale o tym wiedzą, dlatego wprowadzili kolejną zmianę na Instagramie. Okazuje się, że w dotychczasowym miejscu aktywności i powiadomień znajduje się obecnie… tablica ogłoszeń.

To bardzo sprytny zabieg, ponieważ użytkownicy wchodzący niemalże automatycznie w powiadomienia, nagle znajdują się w sklepie. Znajdziemy tam praktycznie to samo, co do tej pory pojawiało się miedzy postami czy stories. Produkty te są inteligentnie dopasowane do historii naszej aktywności i zainteresowań. Zmiana spotkała się z ogromną falą krytyki.

źródło: instagram.com, spidersweb.pl

Exit mobile version