Kampania Ministerstwa Zdrowia przestrzega przed paleniem papierosów. Dotyczy to również e-papierosów, które od samego początku wzbudzały różnorodne odczucia. Mają wielu zwolenników, jednak jak to bywa z nowymi rzeczami, pojawiło się też sporo sprzeciwów. Powstaje coraz więcej miejsc zakazujących ich palenie.
San Francisco chce zakazać sprzedaży e-papierosów
Problem związany z rosnącą liczbą ludzi, którzy palą e-papierosy wciąż jest alarmujący. Coraz więcej miejsc zakazuje ich sprzedaży, jednak nadal są one łatwo dostępne. Mają swoich zwolenników, jak i przeciwników, jak to bywa z każdą rzeczą pojawiającą się na rynku.
San Francisco to miejsce, które jako pierwsze chciało wprowadzić zakaz sprzedaży e-papierosów. Dotyczyć to ma głównie osoby, które nie ukończyły 21 roku życia. Powodem przede wszystkim miał być negatywny wpływ na zdrowie młodych osób. Statystyki pokazują, że liczba osób palących co roku wzrasta, dlatego warto podjąć zdecydowane działania. Więcej dowiecie się w tym artykule.
San Francisco has become the first American city to ban the sale of e-cigarette, but on the other hand Britain’s National Health Service is using them to help smokers in the process of smoking cigarettes,https://t.co/qJJ6BbRC1k
— easy life (@easylif28877327) June 30, 2019
Kampania Ministerstwa Zdrowia – stopfejkfriends
Jak się okazuje, Ministerstwo Zdrowia pokazało kampanię reklamową, która ma mieć podobny wpływ na ludzi palących. Spot, gdzie główny bohater to głód nikotynowy, przestrzega przed konsekwencjami zdrowotnymi praktykowania palenia.
Powstał jeden spot oraz kilka krótszych klipów, głównie dostępnych w mediach społecznościowych. Jak informują Wirtualne Media, spot sfinansowany został z funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych (w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020), którym dysponuje minister zdrowia. Natomiast za kampanię odpowiedzialna jest agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.
„#stopfejkfriends” w akcji Ministerstwa Zdrowia przeciw paleniu przez młodych (wideo) https://t.co/JzvzO1BIx8
— Wirtualnemedia.pl (@wirtualnemedia) January 8, 2020