Site icon aju.pl

„NIE PODOBA SIĘ TO WYPIE***” – wulgarne wpisy pizzerii Avocado Przeworsk hitem internetu

’NIE PODOBA SIĘ TO WYPIE***” – w taki sposób ze swoimi klientami, za pośrednictwem strony w portalu Facebook, komunikuje się mała pizzeria z Przeworska. Można w to wierzyć lub nie, ale lokal zarzeka się, jakoby wszystko było dziełem hakera. Fakty natomiast są takie, że o nieznanym większości do tej pory miejscu, nagle zrobiło się głośno. Internauci podłapali temat, a real time marketing szybko zastosowały inne znane marki. Avocado Przeworsk stało się symbolem i wyznaczyło nowy trend? Jak komuś się to nie podoba, to może…

’NIE PODOBA SIĘ TO WYPIE***” – wulgarne wpisy małej pizzerii z Przeworska hitem internetu

Marketingowiec pizzerii (lub jak podaje sam lokal – haker) Avocado z Przeworska trafił w dziesiątkę. Nie wiadomo czy ten ktoś spodziewał się aż takiego odzewu, ale cała akcja przeszła wszelkie oczekiwania, a zrzut wpisu zatacza coraz to szersze kręgi w sieci. Dzięki temu wiele osób, które do tej pory nie miały pojęcia o istnieniu Avocado, z pewnością chętnie odwiedzi tenże lokal. Warunek jest jeden – nie można krytykować serwowanego tam jedzenia. Bo właśnie za takie postawy oberwało się niektórym klientom, do których adresowany mógł być oryginalny wpis, który zresztą został już usunięty ze strony. W internecie nic jednak nie ginie. Mimo wszystko wydaje się, że było warto. W ciemno można strzelać, że Avocado stanie się teraz popularniejsze niż przed kultowym już wpisem na Facebooku.

ZOBACZ TAKŻE: KAWALARZ MA OGROMNE PROBLEMY – NA POKŁADZIE SAMOLOTU ZAŻARTOWAŁ, ŻE MA KORONAWIRUSA. SAMOLOT MUSIAŁ ZAWRÓCIĆ I AWARYJNIE LĄDOWAĆ ZE WZGLĘDU NA PROCEDURY. MĘŻCZYZNĘ CZEKA SPRAWA W SĄDZIE

Pizzeria wyjaśnia swój wpis – zanim to jednak nastąpiło, przykład wzięło wiele innych organizacji i firm

Na stronie Avocado Przeworsk pojawiło się wyjaśnienie – równie proste, co poprzedni, dość krzykliwy przekaz. Nie wszyscy wierzą w jego prawdziwość, ale raczej mało kto ma za złe poprzednią wiadomość. Większość osób zwyczajnie ona rozbawiła, a z punktu widzenia pizzerii – zadziałała jako promocja i to o dziwo dość pozytywna.

Pomysł błyskawicznie podłapali marketingowcy innych znanych stron i firm. Przykłady można zobaczyć poniżej:

źródło zdjęć: Facebook

Exit mobile version