Nestlé wyprodukuje wegańskie kiełbasy – firma postanowiła zaproponować alternatywy dla mięsa. Dodatkowo, konkurencja coraz częściej ma w sprzedaży produkty pochodzenia roślinnego, stąd wprowadzone zmiany. Jednocześnie podkreślają modyfikacje kierowane bardziej ekologiczną polityką działalności.
Nestlé wyprodukuje wegańskie kiełbasy – coraz więcej marek myśli ekologicznie
Jak podaje portal CNN, firma Nestlé zaproponowała pewne zmiany w polityce marki. W związku z tym, iż coraz więcej konkurencyjnych przedsiębiorstw decyduje się na zrezygnowania z produkcji i sprzedaży mięsa, w ofercie Nestlé znajdziemy niedługo wegańskie kiełbasy. Szwajcarska firma będzie je sprzedawać od marca 2020 roku na terenie Europy oraz od kwietnia w Stanach Zjednoczonych. Kiełbasy sojowe oraz takie, w stylu popularnej chorizo.
We’re expanding our range of meat alternatives by launching plant-based sausages in Europe and the United States that look, taste and cook like a sausage should. Learn more: https://t.co/mAA9P81xMP #Flexitarian #PlantBased #Innovation pic.twitter.com/O5Ob2GldXq
— Nestlé (@Nestle) January 17, 2020
Co jeszcze, w poprzednim roku Nestlé wyprodukowało pierwsze zamienniki mięsa. Mowa o roślinnych burgerach czy sznyclach. Można je było znaleźć pod nazwami: Garden Gourmet i Sweet Earth.
ZOBACZ TAKŻE: MICROSOFT Z ZASKAKUJĄCĄ DECYZJĄ – CHCĄ USUNĄĆ CO2, KTÓRY WYPRODUKOWALI OD 1975 ROKU
Nestlé inwestuje 8 mld zł na rozwój recyklingu
Ale to jeszcze nie wszystko, gdyż szwajcarska firma zamierza zainwestować aż 2 mld franków, czyli około 8 mld złotych na rozwój recyklingu. Wokół ich działalności nie brakowało kontrowersji, dlatego każdy krok w stronę poprawy ich polityki to właściwe działanie. Oby było tego więcej, i najważniejsze, żeby nie skończyło się tylko na obietnicach.
Podsumowując, z zapowiedzi wynika, że do 2025 wszystkie opakowania ich produktów będą nadawać się do ponownego użycia.
We remain committed to using 100% recyclable or reusable packaging by 2025. Building on that commitment, today Nestlé CEO Mark Schneider announced our new investment of up to CHF 2 billion to lead the shift to food-grade recycled plastics. Learn more: https://t.co/GYhrOklnsC pic.twitter.com/daDCHp8fq7
— Nestlé (@Nestle) January 16, 2020