Site icon aju.pl

Klienci Starbucks wściekli – obsługa wyrzucała bezdomnego, który zapłacił za posiłek

klienci starbucks

Klienci Starbucks wściekli – wszystko przez sytuację, w której obsługa popularnej sieci próbowała wyrzucić sprzed swojego baru bezdomnego. Sęk jednak w tym, że miał on kupiony posiłek i nikomu nie przeszkadzał. Jadł w spokoju, a mimo to ktoś postanowił go upokorzyć. Sytuację nagrano i opublikowano w sieci – internauci są bezlitośni dla marki i wspierają bezdomnego.

Klienci Starbucks wściekli – obsługa wyrzucała bezdomnego, który miał opłacony posiłek i nikomu nie przeszkadzał

Niemały skandal miał miejsce w popularnej i największej na świecie sieci kawiarni Starbucks w Wielkiej Brytanii. W mediach społecznościowych pojawiło się nagranie, prezentujące przykre sceny które rozegrały się tuż przed lokalem w Southend w Essex, a udział w nich brał pracownik Starbucks oraz osoba bezdomna. Wszystko zaczęło się od mężczyzny, który widząc bezdomnego zjadającego resztki cudzych pokarmów ze stołów, zainteresował się jego losem i zapytał, czy kupić mu posiłek. Ten nieśmiałym głosem odpowiedział, że jest bardzo głodny. Pytający zakupił dla niego kanapkę oraz ciastko. To nie spodobało się obsłudze, która mimo to postanowiła wyprosić potrzebującego sprzed lokalu.

ZOBACZ TAKŻE: RZĄD NIGERII PLANUJE WPROWADZIĆ KARĘ ŚMIERCI ZA HOMOSEKSUALIZM! SZOKUJĄCE INFORMACJE 

Wideo pojawiło się w sieci, internauci nie pozostawiają suchej nitki na obsłudze kawiarni

Osoba, która kupiła posiłek dla bezdomnego, rzecz jasna stanęła w jego obronie. Pracownik sieci nalegał, aby bezdomny odszedł i zjadł gdzie indziej. Nie trafiały do niego argumenty, że posiłek pochodzi właśnie z tego miejsca, oraz że jest rzecz jasna opłacony.

Stający w obronie bezdomnego nalegali, aby mógł zostać i w spokoju zjeść swój posiłek w sposób godny – następnie z pewnością opuści miejsce w którym się znajduje. Dobra dusza, która stanęła w obronie osoby potrzebującej, przyznała że rozumie politykę firmy, jednakże wszystko można było załatwić z większą empatią. Tak jednakże niestety się nie stało.

Internauci komentujący całe zajście bardzo krytykują Starbucksa. Zarzucają kawiarni brak szacunku dla drugiego człowieka, zapowiadają także, że w ich oczach sieci wiele straciła. Przyznają również, że niezmiernie szkoda jest im bezdomnego. Na wydarzenia zareagował rzecznik prasowy marki. Przeprosił za zaistniałą sytuację i zapewnił, że Starbucks dołoży wszelkich starań, aby podobne sytuacje się już nie powtórzyły.

źródło zdjęcia: ladbible.com

Exit mobile version