Billboard Draculi to nietypowa reklama serialu tworzonego przez BBC. W ciągu dnia lekko dezorientuje ludzi, ponieważ powbijane kołki nie przedstawiają zbyt wiele, natomiast po zachodzie słońca pojawia się cień znanego wampira.
Precyzja rzucanego cienia
Billboard serialu o Draculi to nie tylko reklama, ale również precyzyjnie stworzona atrakcja, która swoją niesamowitość pokazuje dopiero po zachodzie słońca. Po umieszczeniu nietypowych plakatów ludzie czuli się lekko zdezorientowani, ponieważ nie mogli zrozumieć jego zamysłu. Dopiero późnym popołudniem zauważyli, że billboard nieco się zmienia, a swój finalny wygląd pokazuje dopiero w ciemności. Wbite kołki to dokładnie przemyślana instalacja, która dzięki precyzji wykonania rzuca cień przedstawiający najbardziej znanego wampira na świecie. Reklamy znajdują się w Londynie i Birmingham.
Widzowie byli podzieleni co do sposobu przedstawienia plakatu, ponieważ część z nich uważała, że cień można zobaczyć tylko pod odpowiednim kątem. Znaleźli się również i tacy, którzy myśleli, że Dracula jest… namalowany. Należy jednak zauważyć, że oświetlenie billboardu, jak i układ samych słupków jest dokładnie przemyślany. Nie można tutaj odmówić stwierdzenia, że jest to niezwykle oryginalna forma reklamy.
Dracula znowu straszy
Ponadto, nowa seria Draculi przygotowana przez BBC zadebiutowała dopiero w tym roku i wzbudza wiele ciekawości. Serial o tym słynnym wampirze pochodzi od twórców Sherlocka i jest dostępny na platformie Netflix. Steven Moffat oraz Mark Gatiss przygotowali kolejną adaptację losów Draculi. Film jest nie tylko mroczny i krwawy, ale bywa również zabawny. Premiera odbyła się 1 stycznia 2020 roku, a cały serial pojawił się na Neflix już 4 stycznia. Moffat i Gatiss wzorują się na książce Brama Stokera „Dracula” z 1897 roku. Są to jednak tylko inspiracje, ponieważ twórcy bawią się mitem wampira, a jednocześnie nie kpią z nietypowych postaci. Nadają im przerażających elementów i oddają szacunek książce. Należy zaznaczyć, że nie jest to serial dla ludzi o słabych nerwach i którzy nie lubią widoku krwi.
ZOBACZ TAKŻE: CDA PRZEJMUJE KAPITANA BOMBĘ OD 4FUN MEDIA