Biedronka obniża ceny produktów nawet do 50%. W ramach akcji „Szanujemy żywność” w wybranych sklepach znajdziecie specjalnie oznaczone produkty. Producenci chcą zminimalizować marnowanie żywności, dlatego taka inicjatywa wydaje się być dobrym rozwiązaniem.
Lidl, Starbucks czy Pizza Hut obniżają ceny wybranych produktów
Coraz więcej sklepów decyduje się na obniżanie cen produktów, których data ważności zbliża się wielkimi krokami. Między innymi mowa o akcji marki Lidl, która działa w ramach akcji „Kupuję, nie marnuję”. Wszystkie produkty, które w najbliższym czasie mogą ulec przeterminowaniu, kupicie taniej.
Dodatkowo, na podobny krok zdecydował się Starbucks czy Pizza Hut, gdyż dzięki aplikacji „Too Good To Go” w ostatnich godzinach pracy lokali, możecie kupić wybrane produkty do 70% taniej!
Lidl idzie na wojnę z marnowaniem jedzenia, oferuje 50 proc. zniżki na produkty, którym kończy się termin ważności. Sieć rozszerza kampanię „Kupuję, nie marnuję” na całą Polskę.https://t.co/4sajCq0JaC
— Bankier.pl (@bankier_pl) October 23, 2019
Biedronka obniża ceny produktów w 136 sklepach w Polsce
Do grona sklepów dbających o jak najmniejszą ilość marnowanego jedzenia dołącza Biedronka. Aż w 136 sklepach w całej Polsce znajdziecie specjalnie oznaczone produkty. Jeżeli ich data ważności się zbliża, kupicie je aż 50% taniej. Mamy nadzieję, iż taka inicjatywa zmobilizuje do przemyślanych zakupów i lepszego planowania posiłków. Biedronka poinformowała:
Wybrane produkty spożywcze z bliskim terminem przydatności przecenione o 50% będą wyróżnione na froncie specjalną naklejką, na której znajduje się hasło przewodnie akcji „Szanujemy żywność”. O umieszczeniu konkretnych produktów w promocji decydować będą kierownicy sklepów
Akcja prowadzona jest w sklepach w województwach: mazowieckim, lubuskim, wielkopolskim, lubelskim, świętokrzyskim oraz podkarpackim. Produkty przecenione będą oznaczone naklejką „-50% Szanujemy żywność”.