Site icon aju.pl

Volkswagen kolejny raz zmienia logo – tym razem w samochodach sportowych

Volkswagen kolejny raz zmienia logo – tym razem chodzi o serię R, czyli o modele samochodów z topowej linii sportowej. Firma odświeżyła firmowy znak. Jeszcze niedawno pisaliśmy o zmianie logo marki, zaprezentowane w jednym z salonów we Frankfurcie. Aktualnie czas na szybsze wersje pojazdów. 

Volkswagen kolejny raz prezentuje odświeżone logo

Firma Volkswagen zaprezentowała właśnie kolejne nowe logo. Jednak tym razem chodzi o wersje sportową. Niedawno pisaliśmy o odświeżeniu klasycznego wydania samochodów osobowych i dostawczych – jest teraz jaśniejszy i bardziej nowoczesny. Nie są to duże zmiany, bardziej małe modyfikacje. Zresztą więcej na ten temat przeczytacie w tym artykule. 

Producent poszedł o krok dalej i pokazał światu kolejną zmianę, mianowicie nowe logo dla Volkswagena R. Mowa o sportowych i topowych wersjach napędowych. Po raz pierwszy zobaczymy je na modelu Atlas Cross Sport R-line, póki co w ofercie w Ameryce Północnej. Co symbolizuje literka R? Możecie ją kojarzyć ze sportowymi modelami, które od 2002 roku goszczą na torach wyścigowych całego świata.

Dyrektor Volkswagen R podkreślił, że ma to pokazać przemianę marki:

Volkswagen R to przede wszystkim emocje. W przyszłości w dalszym ciągu będziemy koncentrować nasze wysiłki na jak najlepszym połączeniu ich z marką Volkswagen. Naszym celem jest dostarczenie klientom modeli o znakomitych osiągach i zapewnienie ich użytkownikom wyjątkowej obsługi.

Podsumowując, nad nowym znakiem pracował zespół Volkswagena wraz z działem rozwoju technicznego i zespołem z marketingu. R ma oznaczać sportowe dodatki w wybranych modelach. Łączy estetykę oraz sportowy charakter, utożsamiając się przy tym z marką. Poniżej znajdziecie odświeżony emblemat Volkswagen R. 

Podoba wam się nowa propozycja od marki Volkswagen?

Exit mobile version