Wkrótce rusza polska wersja kontrowersyjnego randkowego programu o nazwie „Magia nagości”. Uczestnicy show wybierają kandydata bądź kandydatkę na spotkanie jedynie na podstawie wyglądu nagiego ciała. Kiedy i gdzie zobaczymy pierwszy odcinek programu? Poznajcie szczegóły!
Rusza polska wersja randkowego programu
„Magia nagości” to kontrowersyjny program randkowy, do którego zgłaszają się osoby pragnące wybrać się na spotkanie z nowo poznaną osobą. Uczestnicy show wybierają kandydatkę lub kandydata na randkę na podstawie… nagiego ciała. Chętni na spotkanie znajdują się w specjalnych kabinach. W każdym kolejnym etapie odsłaniane są inne części ich ciała. Nogi, twarz czy tors to jednak nie wszystko. Uczestnicy pokazują się zupełnie nago i są oceniani jedynie poprzez wygląd. Po wyborze partnera, para udaje się na prawdziwe spotkanie, jednak tym razem w ubraniu. Już niebawem rusza polska wersja randkowego programu. „Magia nagości” oparta jest na brytyjskim formacie o nazwie „Naked Attraction”.
Zdecydowaliśmy się na produkcję polskiej edycji „Magii nagości”, ponieważ program ten w nieszablonowy sposób przełamuje tabu dotyczące nagości i ludzkiego ciała. Widzowie Zoom TV bardzo chętnie oglądają jego zagraniczne wersje, program cieszy się dużą popularnością również w innych krajach europejskich. Do udziału w castingu zapraszamy wszystkich dorosłych, którzy nie wstydzą się pokazywać swojego ciała. Jesteśmy otwarci na różnorodność – poinformował Rafał Freyer, Dyrektor Programowy Zoom TV.
ZOBACZ TAKŻE: RANDKA Z TINDERA PRZERODZIŁA SIĘ W HORROR. MĘŻCZYZNA POĆWIARTOWANY!
Rusza polska wersja kontrowersyjnego programu randkowego. Ponadto stacja Zoom TV rozpoczęła już poszukiwania uczestników do pierwszej edycji programu „Magia nagości”. Premierę zaplanowano na wiosnę 2021 roku. Pierwszy sezon będzie się składał z dwunastu 45-minutowych odcinków. Produkcją zajęła się spółka Jake Vision.
Warto dodać, że brytyjski program cieszy się ogromną popularnością za granicą. Sprzedano go już do takich państw jak Niemcy, Rosja, Włochy, Dania czy Finlandia, a najpopularniejsze odcinki przyciągnęły przed ekrany ponad 100 tys. widzów, co daje aż 4% udziału w rynku.
źródło: wirtualnemedia.pl, media2.pl