„Bezpiecznie do szkoły” – nowa akcja Michelin. W Warszawie powstał wielki mural

Producent opon Michelin od kilku tygodni prowadzi nową kampanią pod nazwą „Bezpiecznie do szkoły”. Ma na celu przypomnienie o podstawowych zasadach zachowywania się na drodze oraz zwiększenie świadomości uczniów i nie tylko. Taki format z pewnością zostanie zauważony, dzięki czemu może to w pewien sposób zapobiec wypadkom. 

Akcja firmy Michelin

Od kilku tygodni trwa akcja, której autorem jest firma Michelin znana z produkcji opon. Ma przypominać podstawowe zasady, którymi należy się kierować podczas uczestniczenia w ruchu drogowym. Kto jest adresatem? Głównie chodzi o dzieci uczęszczające do szkoły oraz o ich rodziców. Ma to na celu zwiększenie świadomości młodych i przypomnieć im, że przestrzeganie tych punktów, może uchronić od wielu wypadków. Również odbiorcami powinni być kierowcy, którzy muszą pamiętać o rozważnej jeździe samochodem i zwalnianiu przy placówkach szkolnych.

Dlatego w Warszawie, przy stacji Metro Politechnika, na ścianie jednej z kamienic powstał mural. Nie da się go nie zauważyć. Poniżej możecie sprawdzić, jak powstawał.

Na muralu widać podstawowe zasady uczestniczenia w ruchu, czyli o czym należy pamiętać? Przede wszystkim przechodzić przez ulicę można tylko w dozwolonym miejscu oraz nie można zapomnieć o rozglądaniu się przed wejściem na jezdnię. Kierowcy również powinni być rozważni i ograniczyć prędkość przede wszystkim blisko placówek.

Oprócz tego, Michelin wykupił reklamy wielkoformatowe na wybranych budynkach miasta oraz różne obrazki znajdujące się na przykład na autobusach. Akcja ma trwać do końca września.

Martyna T

Absolwentka Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Miłośniczka festiwali muzycznych oraz książek psychologicznych.